lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Elin - 4 januari 2015 07:09


Hej på er alla fina där ute. Tittar in här innan jag släcker lampan för idag. Till idag hade vi egentligen ingenting planerat, men det blev ändå en mysig dag. Vi har haft bra väder hela dagen och det har varit otroligt varmt och skönt i solen, dock så har jag varit lite off. Har haft en sjuk huvudvärk hela dagen idag, ont i halsen och känt mig så där febertrött ni vet. Känns ju surt om jag ska bli sjuk nu sista dagarna tycker jag. Alvedon blir min bästa vän iallafall så kanske inget bryter ut helt. Vi började iallafall med att åka till Newport beach för att se hur det såg ut där. Ett väldigt fint område med dyra hus och fina båtar verkade det som. Eller det kändes som att det var ett litet rikemansområde iallafall.


Efter en liten promenad där så åkte vi vidare till Balboa Per, jag vet inte hur många pirer vi har sett under denna resa men de verkar aldrig ta slut haha. Vi gick runt i området litegrann och passade på att äta lunch där.



Efter en liten lunchpaus så kände vi oss ändå inte riktigt nöjda, så vi åkte tillbaka mot Newport beach fast stannade till vid alla stora båthamnar som även låg där. Sjukt många båtar och sjukt stora och fina båtar fanns det. Dock så kunde man inte gå in vid alla bryggor, men det kanske bara var bra då vi säkert aldrig hade kommit därifrån annars haha.



När vi kände oss nöjda med det så tog vi ett snabbt stopp i några bilaffärer som boysen ville in på och sedan åkte vi hemåt. Idag har vi haft sista dagen med hela familjen, vi skjutsar lillebror till tåget imorgonbitti då han börjar skolan på måndag och på onsdag så åker vi andra hem till Sverige. Nu ska jag släcka lampan och försöka sova bort min början till sjukdom och så jag orkar gå upp imorgon. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards