lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Elin - 20 december 2016 20:17


God kväll på er vänner. Denna dag har gått sjukt fort känns det som och det har hänt saker hela tiden! Fullt upp med andra ord. Har varit sjukt virrig idag och inte riktigt kunnat tänka klart + att huvudet också har varit virrigt i form av yrsel, vet inte riktigt varför men då och då så känns det som att jag står i en båt och det är storm på havet eller att jag liksom inte kan styra då jag tappat balansen och gått in i väggar, dörrar, skåp och allt möjligt, haha det kanske låter som om jag kommit direkt från en krogenrunda, men jag lovar att så är icke fallet! Kaos på jobbet blev det också tre sekunder innan jag slutade då ett barn spyr, vi är en peronal kort på avdelningen och vi skulle också byta de sista blöjorna och sedan äta mellanmål-ja, ni fattar kaoset! Allting löste sig tillslut kändes det som och jag fick bråttom hem för att städa upp i lägenheten innan mitt kvällsbesök skulle komma. Vid17 ungefär så kom Lisa över på lite glögg och temys och vi pratade ikapp om allt möjligt som har hänt i våra liv sedan sista oktober då vi sågs sist. Supermysigt! Nu har vi precis sagt hej då och nu tänkte jag titta ikapp på julkalendern som jag missat några avsnitt på. Hej svejs hoppas ni har haft en bra tisdag!

Av Elin - 20 december 2016 15:48


Idag är det exakt 26 tisdagar kvar till det är Allsångspremiär och jag har redan hittat 2017s första rekvisita haha! Sprang på detta deadem inne på TGR igår kväll när jag var inne i stan och kunde inte motstå att köpa en till mig och en till Sofi, de var så himla roliga och billiga! Om jag får säga det själv så tycker jag att jag är riktigt snygg! Åh vad jag längtar!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards