lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 december 2016

Av Elin - 28 december 2016 20:03


Åh, idag på rasten på jobbet så kunde jag inte låta bli att klicka hem en ny vinterkappa! Är så less på min gröna tråkiga dunjacka och min tunna rosa kappa som egentligen är en höst/vårjacka. Så jag har letat ett tag efter en finare vinterkappa som jag kan ha när jag ska iväg på något annat än typ jobb eller så. Har drogat Zalando i flera dagar nu och fastnade för en kappa från Only som jag tyckte var så fin. Vill ni se fler färger eller bilder på den så klicka här.

Jag valde denna färg som på bilden. Längtar tills jag får hämta ut den på Coop! :D

Av Elin - 28 december 2016 16:28


Hej på er vänner. Har precis landat i soffan efter en tuff jobbdag. Tror jag har fått magkatarr igen, suck! Har mått illa konstant sedan igår kväll och ibland får jag i mig mat men ibland så är det helt stopp. Så frustrerande och energikrävande! Överägde att stanna hemma från jobbet idag, men åkte dit ändå. Tyvärr så fick jag offra ridningen för det idag, känns surt då jag vill pussa på Jissa, men sånt är livet. Bortsett från illamåendet så gick ändå jobbet bra, kändes som att barnen var ännu mera gnälliga, men det kan ju också ha varit jag som var mer känslig haha. Nu ska jag njuta av tystnaden här hemma och om någon timme så kommer mamma och plockar upp mig då vis ska till IKEA, yey!


Fin utsikt på vägen hem!

...

Av Elin - 28 december 2016 07:47


Jag drömmer så ofta om det nu. Att jag inte orkar mer, att jag ger upp. Det skrämmer mig så mycket. Allt är ju bra, så varför drömmer jag då mardrömmar och vaknar i panik. Inatt har det varit en tuff natt, har mått illa hela tiden och nu är jag vaken, men mina tankar är helt någon annanstans. Vi får se hur denna dag går.


Andas Elin. Andas.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards