lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 juli 2019

Av Elin - 14 juli 2019 21:31


God kväll på er snyggingar! Nu tittar jag in så här sent igen, men jag har faktiskt en väldigt bra ursäkt haha! Nu har jag verkligen vänt på dygnet kan jag säga, tror jag är uppe till 01 varje natt ungefär, måste verkligen gå upp tidigare imorgon så jag inte får för lite sömn till tisdag. Menmen, på landet så ägnade jag mig åt att läsa (som vanligt hehe) och så fixade jag och mamma vattnet och lite annat innan vi plockade ihop och åkte mot fastlandet vid 14. Dagarna går verkligen så himla fort när jag är ute på landet och vill bara stoppa tiden ett slag och vara där för evigt! Märker direkt att stressen kommer när man börjar nerma sig innerstan!

 

Hej då Björkholmen!

 

Vid 17 så mötte vi lillebror halvägs hem då han hade bilen och så åkte vi förbi mig för att slänga av min packning, sedan åkte vi vidare mot Spånga för en familjemiddag. Nu när han är hemma i Sverige så får man ju liksom passa på! Det blev några trevliga timmar tillsammans med god mat och gott vin och MASSA att prata om såklart! Nu ska jag äta upp min glass och kolla lite på youtube tror jag. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards