lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 juli 2019

Av Elin - 29 juli 2019 21:09


God kväll på er vänner! HerreGUD vad jag sover dåligt om nätterna alltså, kanske beror på värmen trots att jag har fläkten på. Önskar nästan att jag hade en Carolafläkt vid sängen haha.

 


Mamma ringde och väckte mig klockan TOLV idag och jag var fortfarande trött som en gris! Gick iallafall upp, åt lite och efter en timme ungefär så blev jag upphämtad av lillebror och mamma för att åka vidare till Vaxholm och hälsa på mormor och morfar. De var inte hemma när vi kom, så vi låste upp och kände oss som hemma. Åt lite och lagom till fikat så kom de hem och joinade oss. Vi var väl där i några timmar och pratade och sedan åkte vi hemåt. Jag fblev avsläppt hemma och de fortsatte vidare.

Så härlig utsikt!


Väl hemma så gick jag några ärenden i centrum, mest förberedelser inför morgondagens allsång. Vi ska ha en chilldag imorgon där vi har ståplats och ska dricka lite vin och bara ha det mysigt. Känns så skönt att bara ta det lugnt och inte stressa för sittplatser och så. Så ja, det har blivit mycket planerande och mycket fix, vet inte riiiktigt hur jag ska få med mig allt, men det löser sig haha.

Bara ryggan kvar att packa imorgonbitti.


När jag var klar med det så satte jag mig ute på balkongen och åt, kolla på serier och drack ett glas skumpa för att fira att jag har fått nytt jobb! Känns så kul, men ändå lite läskigt! Tanken är att jag ska kunna ha det som extraknäck eller heltidsjobb under ett år! Vi får se helt enkelt!


Nu ska jag ta lite glass och kolla vidare på serier, sedan är det bums i säng för att förhoppningsvis vakna upp och vara lite piggare än de senaste dagarna hehe. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards