lyckopillerelin

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 26 april 2010 23:30

"Life is a bitch!"

Sagt av Å-så klockren!


Lyckopiller <3      

Av Elin - 26 april 2010 22:31

Tja!


Hade en lektion som vanligt idag...gjorde ingenting. Har varit allmänt bitter och på dåligt humör hela dagen! pms i skolan blev arg på allt och alla. Vid 2 så lessnade S och jag så vi åkte hem.


Var hemma en kortis och sedan åkte jag till stallet....blåste fan bort påvägen pgr av storm haha. Var där och jobbade, blev tillsagd av småbarnen att INTE sluta i vrs för det skulle inte vara vrs utan mig-så söta!! <3


Nu hade jag tänkt att skriva lite projekt och läsa lite religion, kommer få ig på provet imorgon och jag ska säga sanningen till henne oxå så får vi se hur det slutar.


Gonatt 


Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 april 2010 23:19

Ligger här i sängen och lyssnar på...håll i hatten HÅKAN HELLSTRÖM!? Typ hatar honom men han har ett par härliga låtar som jag drogar...nu spelas det "Den fulaste flickan i världen" sååå bra.


Men jag lyssnar nog hellre på Carola och Sarah Dawn Finer.


Bjuder på varsin låt från Håkan,Sarah och Carola då...


Håkan-"Nu kan du få mig så lätt"




Carola-"Jag vill alltid älska"



Sarah-"Some kind of pease"




Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 april 2010 19:27

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH vad jag är less på allt, jag är less på skolan, less på stallet, less på kompisar!! Jag kommer bli utbränd, jag kommer fan dö innan studenten av all stress, jag pallar inte mer!! Jag blir galen, jag vill spy på allt och alla!!


Skjut mig!!!!!!!!!!!!!!


Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 april 2010 17:47

Jag vet att jag inte bloggar så jättemycket nu förtiden men dom gångerna jag bloggar tycker jag faktiskt att ni kän slänga in en kommenter, allt blir mycket roligare då!


Come on!


Puss på er <3


Lyckopiller <3     


Av Elin - 24 april 2010 23:56

Tjollahopp!


Blev väckt vid 10 idag och kunde inte somna om så gick upp och slappade medans resten av familjen var på auktion (stavning?).


Bid 1330 hoppade jag på tåget och mötte V och M så åkte vi in till stan, efter ett tag så kom C och S oxå, vi shoppade lite jag hittade min studentklänning så nu är det bara jeans och skor som fattas :P. Vi tog en fika och snackade lite skit sedan vid 18 så åkte vi hem igen. Det var en trevlig dag men mina favorittjejer <33


Vid 1930 så kom M och vi tittade på skärgårdsdoktorn samtidigt som vi pratade ikapp oss lite :). Det var en trevlig kväll med en av dom bästa och nu har hon precis åkt hem :( men förhoppningsvis så ses vi snart igen!! <33


Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova...eller läser nog lite först ;).


Gonatt <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 23 april 2010 23:05

Jag skulle ha gått och lagt mig för en halvtimme sen men P övertalade mig att sitta uppe och kolla på skräckis....jag kommer kissa i sängen inatt för alla mardrömar haha.


Men nu måste jag faktiskt se slutet


gonatt sötisar <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 23 april 2010 18:33

I höst påbörjar jag mitt 12fte år på hästryggen och jag är 18 år, det sägs att man börjar lägga av med allt vid 14-15 årsåldern, men jag kämpade vidare och vägrade ge upp eftersom jag hade en dröm-att bli bättre. Men jag funderar på om det är dags att lägga av efter sommaren....jag tycker inte det är kul att åka till stallet, det är inte kul att rida och jag tycker definitivt inte att det är avslappnande.


Kanske dags att tänka på refrängen....lägga av eller kanske byta ridskola...frågan är bara vart? Eller är det dressyren som är tråkig? Hoppning nästa kanske? Jag är så förvirrad, vet inte vad jag ska göra och det hjälper ju inte att man känner att stallet är ett måste, det gör bara saken värre!


  


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards