lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Elin - 8 oktober 2010 23:08


Jaa, finns väl inte så jättemycket att säga om kvällen.


Hade ju ponnylekis i stallet till 17, mamma kom och hämtade mig sen åt vi middag. Under kvällen så har jag kollat på TV hela tiden :P.


Nu tittar jag på Idol eftersnack :).


Hörs imorgon


Puss


Lyckopiller <3

Av Elin - 8 oktober 2010 12:22


När jag försökte somna igår/natt så kom jag på det! Jag har funderat så länge nu och äntligen så kom jag på det! MEN jag har ett stort jävla problem och om det är några hästkunniga som läser min blogg så hjälp mig gärna nu :).


När jag rider Jissa så har jag märkt att det är mycket lättare att driva och hålla igång galoppen i höger än i vänster och jag har inte riktigt förstått varför eftersom det alltid har varit lättare i vänster, men jag tror jag vet varför nu...ni som känner mig vet ju att jag har benprotes på höger, om man tänker efter lite så blir ju protesen som en ridstövel, dvs att det blir automatiskt lättare att komma åt och använda den skänkeln...hänger ni med? jag kommer lägga ut bilder på min protes så kanske ni fattar ännu bättre ;). Eftersom jag rider med låga ridskor så får jag ju inte samma känsla och stöd som i höger. Så egentligen så behöver jag alltså rida med stövlar....men det kommer ju se hur jävla miffat ut som helst om jag har bara EN ridstövel right!? Så till frågan....jag vet att man kan specialbeställa stövlar men går det verkligen att specialbeställa SÅ mycket som jag behöver? Jag är tveksam men om ni vet något så säg gärna till för jag vill verkligen att detta ska fungera :).


    


Förstår ni nu? :) Tror ni att det går att specialbeställa stövlar när jag har såhär?   


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards