lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Elin - 22 oktober 2010 23:55


Nu har jag bytt om till pyamas, spotify är igång och boken ligger på kudden. Har jag berättat vilken bok jag läser? "En shopaholic i väntans tider" läser jag. Den sista delan av Sophie Kinsellas underbara serie om Rebecka Bloomwood. Rekomenderar dom böckerna varmt! Läste ut den förra boken igår och jag blev helt beroende...läste hela dagen och sen tog den bara slut :(. Var tvungen att svänga förbi pocket shop på centralen i gbg innan jag klev på tåget idag och köpa i väntas tider. Haha asså LÄS dom! Jag lovar att ni kommer älska dom och tjejer, ni kommer känna igen er! Jag gjorde EXAKT som hon idag på Åhlens hehe.


Den sista i serien som jag läser :)


  

Av Elin - 22 oktober 2010 21:30


Hej Allihopa! Har ni saknat mig? ;). Tänkte berätta lite kort vad som har hänt under veckan i göteborg.


Kom strax efter lunch till Gbg i tisdags, väntade en stund på L sen tog vi en fika och pratade ut lite. Åkte vidare mot frillan och handlade påvägen, när vi väl kom fram så började vi med middagen efter ett tag så kom Ls mamma och åt sedan gick hon på möte ett tag. Under resten av kvällen så pratade vi ännu lite till haha. Måste ju uppdatera varandra om vad som har hänt sen vi sågs senast :P. Vi gick väl och lade oss vid halv 1 tror jag :).


I Onsdags så sov vi ut lite och efter frukosten gick ut på en promenad i blåsten :P. Det var mysigt men om man frågar mina fötter så var det på tok för långt...menmen det var mysigt iallafall. När vi kom hem så fixade vi lite saker fort sedan åkte vi till Kungsbacka centrum. Påvägen dit så kände jag att jag börjde må illa och bli yr, tänkte att det var lite åksjuka med tanke på hur vägarna är där på landet men det gick inte över när jag fick friskluft. Åt allafall lunch men fick inte i mig mycket, mådde verkligen piss och ville bara hem och sova och gråta haha hormonerna spökar verkligen denna vecka, fast det är ju normalt så man får väl vara glad för det :P. När vi hade ätit, pratat och tagit det lugnt så började vi gå lite i affärer, efter ett tag så mådde jag bra igen så det var väl lite olika saker som spökade :). Jag hittade inget speciellt faktiskt och efter någon timme åkte vi hem och lagade middag istället :P. Efter middagen åkte Ls mamma hem till stockholm och vi fick huset för oss själva hehehe.


Igår så hade vi en riktigt sån här slappardag, vi gick upp typ 12 och åt frukost. Sedan resten av dagen så gick vi runt i pyamas, L pluggade och jag läste min bok...typ hela dagen hahaha. På kvällen slappade vi framför TV:n och pratade ytterligare lite till :). Gick och lade oss vid typ halv 1 :).


Idag ringde mobilen klockan 9 shieeeet vad trött jag var!! Typ mådde illa för jag var så trött! Vi åt frukost sedan började vi packa ihop. Åkte in till Göteborg och shoppade några timmar. Jag bjöd på ett gott skratt hahahaha men det behöver jag inte gå in på för ni skulle inte fatta :P. Hittade iallafall lite kläder, väskor och smink :). Sedan tog vi en fika och vidare mot tåget. 


Kom väl till Stockholm vid 7 och mamma hämtade mig sedan åkte vi hem och åt middag :). Nu tänkte jag att jag skulle packa upp och städa rummet lite....kanske läsa min braiga bok som jag oxå passade på att köpa :D.


Nää, ses senare.....bye!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards