lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Elin - 23 oktober 2010 23:59


Nuuu är boken utläst :D den var jättebra!! Jag har typ 10 styckna olösta böcker i bokhyllan så jag tror att jag ska sätta igång med att läsa den här nu:


  


Tusen gånger starkare går ju på bio nu oxå och jag vill läsa boken innan jag ser filmen.....bäst att borsta tänder, byta om till pyamas och lägga sig i sängen och börja läsa nu då ;).


Här är filmtrailen oxå:



Gonatt 


Lyckopiller <3

Av Elin - 23 oktober 2010 18:10


Tja tja!


Har väl inte hänt så himla mycket idag...vaknade vid 11 och gjorde väl inte så mycket, läste min bok och så. Vid 13 så skjutsade mamma mig till stallet, stod i kafeterian till typ 1630....hade absolut ingen lust och min hjärna var på off så det där med att räkna gick inte så bra idag :P.


Vad händer ikväll då? Själv så tillbringar jag väl kvällen framför TV:n med familjen...lite tråkigt, men that´s life ;).


Ska nog hitta på något annat nu....läsa kanske xD.


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards