lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 december 2018

Av Elin - 2 december 2018 22:43


God sen kväll på er mina kära vänner! Även idag har det varit en lång dag, ännu längre till och med. Går på sparlåga just nu känner jag och är så pass trött så jag inte ens känner av det längre hehe.


Trots att det har varit en längre dag idag än igår, så har det varit lite lugnare fysiskt för min del. Vaknade imorse när klockan ringde och trodde att jag hade feber och kunde knappt röra mig, men tvingade upp mig och åkte in mot Friends ändå. Mötte upp distriktstyrelsen och så började vi med att titta på massa bra dressyr. Rekord, tårar, rysningar, världsstjärnor, fina hästar och ja en helt fantastiskt bra morgon/förmiddag!


När det var över så gick vi till hotellet för att äta lunch och sedan börja våra möteshandlingar som höll på i några timmar. Många bra diskussioner, skratt, popcorn och sammanfattningsvis ett bra möte helt enkelt.

Haha, så söta!!


Vi avslutade vid 17 och då mötte jag upp Elin vid ingången för att sedan kolla på kvällsshowen. Vi började med ett varv på mässan (jag köpte ingenting, eloge till mig i år haha!!) sedan bjöds vi på spännande hoppning av olika slag, shower, agility, frihetsdressyr på hästryggen, fyrspann och ett frieri (!!!!!!) sedan avslutades kvällen med det traditionsenliga julavslutet, sedan var det 1a advent för mig på riktigt!

<3


 

Nassim Al Fakir friade till Lina Hedlund helt otippat, så kul!!!



Nu är årets Sweden international horse show slut för detta år, känns lite vemodigt men längtar redan till nästa år! Det har varit otroligt intensiva dagar, lite för intensiva för min del, men jag har överlevt på något sätt. Vi får se hur jag mår imorgon haha. Nu ska jag försöka varva ned lite och sedan är det sängen som gäller, kram på er!

Av Elin - 2 december 2018 17:15


2 December: Hiss & Diss med julen:


Hiss: Jag älskar ju julen, bland annat för att det är en sådan himla myssfaktor på hög nivå, alla dofter och all julmusik, Lucia, advent, ja allt har sin charm. Älskar också momentet när jag spelar Carolas julmusik på högsta volym samtidigt som jag ställer fram min julkrubba varje år, så fint ögonblick!


Diss: Kanske kraven på att allt ska vara perfekt. Alla ska vara glada, inga bråk, dagen ska vara välplanerad och ske på ett visst sätt. Nu tycker jag inte att det är så himla höga krav på julen i min familj, men vet mycket väl att det förekommer!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards