lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 december 2018

Av Elin - 8 december 2018 23:01


God väldigt sen kväll på er mina vänner.


Ledsen för att jag inte tittat in förens nu, trots att vi egentligen inte har gjort något speciellt idag så har tiden gått i ett, känner också att jag verkligen vill vara närvarande när jag väl är här hemma hos Sara. Det var så himla länge sedan vi sågs så vi försöker ta all tid vi kan få för att umgås och prata, vilket ibland kan vara svårt med två småbarn i huset haha. Men det har ändå gått bra, jag vet ju vad jag skulle komma till och jag trivs alltid så bra här! Det blir liksom ett annat lugn när man är hos Sara eftersom att de verkligen bor ute på landet haha, skönt att komma ifrån Stockholmstressen liksom. Men ja, gled ifrån ämnet lite, vi har bara tagit det lugnt hemma idag och jag har äntligen fått träffa O och fått lite bebisgos! Eller, vi sågs ju igår kväll när jag kom men ändå haha.

 


Efter middagen så åkte vi till kyrkan för lite luciafirande, mysfaktor på hög nivå liksom! Jag och Sara hade sett fram emot detta hela dagen (vi båda älskar luciatåg hehe). Det var verkligen så mysigt och lagom långt. De var så duktiga och nu är julstämningen ännu starkare!



Efter kyrkan så åkte vi hemåt igen och åt kvällsmat och bara tog det lugnt tills nu, tänkte släcka lampan och sova gott nu. Imorgon ska vi till kyrkan, baka pepparkakor och bara ta tillvara på den sista stunden tillsammans innan jag åker hem på kvällen. Nä vänner, natti natti!

Bjuder på en gosbild på Sigge som låg och mös i mitt knä ett bra tag under kvällen!

Av Elin - 8 december 2018 15:15


8. Favorit julbaket:
Mammas mjuka pepparkaka hehe, men receptet kommer egentligen från hennes mormor. Dessa vet jag att hon bakade idag faktiskt, längtar lite tills jag får smaka!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards