lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 december 2018

Av Elin - 10 december 2018 20:32


Hej på er mina vänner! Vilken lång dag det har varit idag känns det som.


Kom hem vid 23:45 igår ungefär och somnade väl vid 01, så trots att jag tog en timme sovmorgon så var det ruskigt svårt att gå upp när klockan ringde! Trodde nästan att jag var sjuk först, men insåg att det nog hade att göra med att jag sovit för lit och oroligt. Åkte iallafall till jobbet och var där till 8, kände att jag inte hade så mycket att göra, men saker kom upp exakt hela tiden och har haft en bra jobbdag. Dock så har jag varit lite dålig på att vila, har gått och stått för mycket känner jag nu. Dagen har gått i ett på jobbet iallafall och det har varit massa skratt, så härligt! Gick hem vid 15, hämtade upp en julklapp jag beställt och sedan gick jag hem. Skrev lite julkort när jag kom hem och vilade lite, sedan plockade mamma upp mig vid 18 för en snabbis till IKEA, dock så hittade jag inget av det jag ville ha förutom korv haha. Så ja, vid 19:30 så var jag hemma igen. Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av Sofias änglar och tänkte hänga upp min tvätt som precis blev klar!

Fick en fin överraskning av min chef idag på jobbet, så himla gulligt! Kommer sakna henne så enormt mycket när hon slutar om en månad ungefär!

Av Elin - 10 december 2018 16:03

 

Glömde ju helt att skriva gårdagens punkt i listan, men här kommer iallafall dagens!

 

10. Det bästa julpyntet i mitt hem:

Julkrubban och min soffa :).


 


Den ser ungefär ut så här fortfarande :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards