lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Elin - 2 oktober 2011 21:08



Hoppet är det sista som lämnar människan.


Lyckopiller <3

Av Elin - 2 oktober 2011 13:20

 

  Strax innan 20:00 var Emelie och jag på plats på Tyrol där det äntligen var dags för premiären av Carolas krogshow. Efter lite praktiska saker så kollade vi läget med platserna och satte oss tillslut på balkongen, bra platser men dock lite högt upp, men vi var nöjda.

Efter 1½ timmes väntan då vi hade sett mycket mycket kändisar så sattes det äntligen igång med en film om Carolas barndom och karriär, sen slutade det med att hennes pappa önskade oss en trevlig kväll typ, fast inspelat för många år sedan eftersom han har gått bort. 


Carola rockade loss med suspicious minds och därefter Burning love, en gryyyyymt bra start, rockig men framför allt pampig på något sett som inte går att förklara. I helhet så var konserten otroligt bra! Mycket humor (expressen får säga vad dom vill om deras ynka 2 getingar och varför!) mycket kärlek och ett mycket bra preformers av Carola som verkligen alltid ger allt och är otroligt proffsig på scenen! 


Mot slutet så var det äntligen dags för discolåten enough is enough, där publiken ställde sig upp och sjöng och dansade med! Det är totalt omöjligt att sitta still till denna låt!!! 


Måste nog säga att innehållet och själva showen var mycket häftigare och bättre än den som jag varoch kollade på i Uppsala. Däremot så tyckte jag inte om Tyrol som lokal, fanns absolut ingen luft och det bara rann svett om folk för det var så varmt, det var ohyggligt trångt på singeringen så det inte ens blev kul.


Men summan av kardemumman så var Carola såklart helt otroligt duktig!


       

Lyckopiller

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards