lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 oktober 2011

...

Av Elin - 3 oktober 2011 21:49


 


Lyckopiller <3

Av Elin - 3 oktober 2011 17:16


 

...Böckerna har kommit, varav en har jag haft ett tag. Nu finns det ingen ursäkt att skjuta upp det längre...ca 5 kapitel ska jag plöja mig igenom i olika böcker, hör väl av mig när jag är fri igen, om jag inte är halvt död då.


Lyckopiller <3

Av Elin - 3 oktober 2011 16:26


Hallå vänner!


Allt bra med er? Idag sov jag till 10 ungefär, sen satte jag på sex and the city och kollade på några avsnitt. Skulle inte ha föreläsning förs 13 så passade på att slappa i sängen ett tag :).


Väl å föreläsningen så började jag fundera på om jag verkligen hade valt rätt, men mamma sa att jag måste vara förskollärare för att sen gå vidare till barn i behov av särskilt stöd, så jag får väl stå ut med 3,5 års utbildning, men det blir säkert bättre med tiden ;).


Ikväll funderar jag bara på att slappa och plugga lite. Ska försöka bestämma mig om jag ska köpa en Iphone eller inte...vad tycker ni? :P


Nä, ska se hur det går med maten, höres!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards