lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Elin - 28 oktober 2011 23:34


Känner på mig att det inte blir så mycket sömn inatt. Har inte varit sen sån bra bra vecka faktiskt. Mycket sjuhus och oro. Bröt ihop i stallet i Onsdags, kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna efter beskedet på radiumhemmet tidigare under dagen. Bröt ihop i duschen idag oxå, jag brukar faktiskt inte gråta så mycket men när det väl händer så kan jag knappt sluta. Trots att jag blev tillsagt i stallet att jag skulle försöka må bra dom här två veckorna innan alla tester så är det inte så lätt. Den där balansen i livet som jag trodde att jag hade hittat måste jag börja leta efter igen och det tar enormt mycket energi. Det känns lite som om att börja om från ruta ett...


Jag är fast besluten om att jag kommer klara det här oxå. Gav jag inte upp i somras så lär jag inte ge upp nu heller. Har jag gått igenom det förr så klarar att gå igenom det igen. Speciellt nu när jag har hästarna nära till hands. Jag kommer absolut ha mina dippar under denna månad, kanske tätare oxå. Men och? Ni får helt enkelt stå ut med att jag inte är lika närvarande då och då. Det ända ni kan göra är att fråga hur jag mår och stötta mig. 


Balansen var det ja. Positiv-negativ-positiv-negativ......det löser sig nog.


 


Av Elin - 28 oktober 2011 15:38


Nyårsklänningen är fixad! Bara 100 kronor på Ellos :D




Vad tycker ni? Sen en kavaj på oxå :)  

Av Elin - 28 oktober 2011 13:27


 

Av Elin - 28 oktober 2011 11:32


...ska jag börja göra i ordning mig för att åka in till SU och lämna in den skriftliga examinationen.  Be en bön till Gud att jag blir godkänd är ni snälla! På den första kursens examination så kände jag bara lättnad över att jag hade lämnat in den och var klar, men nu känns det bara konstigt...som om något fattas eller att jag inte gjort mitt bästa, men jag antar att det är mina prestationskrav som spökar nu när jag börjar komma in i tänket och att jag tyckte att det var kul att skriva vissa delar.


 


Nä, klä på mig kanske :P


Kyss

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards