lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Elin - 25 oktober 2011 23:17

Det blev en aning senare än vad jag hade trott ikväll, skillnad på att komma hem 23 istället för 22 på en vardag...men men, that´s life ;)! Hair var iallafall lika bra som sist, om inte bättre! Vi satt på andra raden (parkett alltså för dom som inte fatta) och fick nästan kläder kastade på oss, tidningar och konfetti fick vi en hel del på oss hehe. Men det finns både för och nackdelar med att sitta så långt fram som vi gjorde. Nackdelarna är ju att man ser inte allt på en gång, man får inte det övergripna lixom, sen att man nästan för nackspärr :P. Det positiva är ju såklart att man får en kontakt med dom på scenen, dom både tittar, blinkar, pratar och pekar på en och då blir det ju roligare! Sen att det inte är lika högt där fram. Första gången jag såg musikalen så satt jag i mitten och tyckte att det var jättehögt men det tyckte jag inte nu...dom kanske har sänkt ljudet annars, vem vet ;).


Tycker det är gryymt kul att gå på musikaler! Blir alltid så himla speedad och glad! Önskar att jag oxå fick stå på scenen och sjunga ut och ha så kul som dom har det! Drömma går alltid :D!


Imorgon är jag ledig, då ska jag plugga, åka till sjukhuset, gå på möte och troligtvis rida på kvällen. Höres imorgon, nu ska jag dricka upp mitt te sedan blir det sängen!


Puss

Av Elin - 25 oktober 2011 16:18

Dagarna går så fruktansvärt snabbt nu förtiden! Känns som om man inte gör någonting ena dagen medans andra dagar så är det fullt upp från 10-22! Var iallafall inne på SU imorse, hade sista seminariet innan den skriftliga hemtentan ska vara inlämnad, funderade på att åka hem i mitten för jag mådde så dåligt men stannade iallafall kvar, tur var väl det annars hade jag missat allt om examinationen!


Kom väl hem vid 2 typ, tänkta sätta mig och plugga men känner att jag börjar få migrän + att mitt kropp var helt slut så får passa på att skriva imorgon, på Torsdag och fredag istället :). Ska byta om nu hade jag tänkt, sen är det dags att åka in till stan och träffa Lisa, vi ska äta och sen gå på musikalen Hair (för mig blir det andra gången men shit the same!)


Återkommer ikväll när jag har kommit hem! 

Puss!


 



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards