lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Elin - 16 november 2011 23:03


Kom hem för typ en timme sen så därav ingen bra uppdatering.


Har varit en rätt rörig och konstig dag idag faktiskt. Var på min VFUplats på söder imorse, hade möte med min handledare och det verkar faktiskt som om jag har hamnat på rätt ställe! Hoppas att jag kommer trivas :D.


När jag kom hem så försökte jag plugga lite men min hjärna var totalt avstängd och fick inte in någonting! Kommer inte ens ihåg vad jag har läst under dagen...så gav upp ganska snabbt. Det där med att plugga är inte min grej, även om jag är intresserad av det. Konstigt.


Iallafall, åkte till stallet så jag var där vid typ 1520 blev helt sänkt ett tag av olika anledningar men med Hannah i stallet så blir jag ärligt talat alltid på bättre humör! Chillade i klubbis ett tag för att vänta på att usek-mötet skulle sätta igång, vi klarade fan att ha möte på en halvtimme, måste ju vara rekord så det bara stänker om det!


Eftersom jag har haft ont i mitt ärr på magen i några dagar nu så kände jag att det var bäst att hoppa över ridlektionen idag. Det var faktiskt rätt skönt att bara sitta på läktaren och titta på lektionen istället för att rida själv...men ska försöka att inte fastna i det träsket igen annars slutar det väl med att man slutar rida helt och hållet och det är inte bra tror jag!


Påvägen hem så pratade jag med älskade Sara, tror vi slog rekord där oxå på våran prattid, lite över en timme lyckades vi hålla samtalet igång haha. Är lite glad över att jag faktiskt tog initiativet idag att höra av mig till henne när jag kände att jag behövde...förhoppningsvis så klarar jag av att göra det igen.


Det var väl det som hände idag. Nu ska jag nog gå och ta något att äta, sedan är det sängen som gäller. Klockan står på 0700 imorgonbitti. Gonatt!

Av Elin - 16 november 2011 12:38


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards