lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Elin - 28 november 2011 21:16


Bjuder på lite bilder från gårdagen i globen. Inte så jättebra bilder men det är något iallafall :)


                         

Av Elin - 28 november 2011 19:06


Hallå mina kära vänner!


Håller på stt redigera bilder för fullt nu så ett inlägg med bara bilder från globen kommer senare, promise!


Var på VFU idag, sista veckan nu....får lite ångest när jag inser att skolan börjar igen och jag har massor med plugg att göra, vill verkligen inte göra studieuppehåll eftersom jag då förlorar min VFUplats men det känns nästan som om jag inte kommer klara av skolan....på ett sett hatar jag universitetet, all alone lixom.


Iallafall, dagen gick bra idag....höll på att somna på tåget hem bara, ligger efter med sömnen efter helgen. I Lördags träffade jag Sara i Kista vid 14, vi snackade, fikade, fixade presenter och sånt, mys! När vi insåg att tiden började springa iväg så åkte vi hem till henne och förberedde bål, tårta och sånt inför Saras lite för tidiga födelsedagsfest. Efter firandet hemma så drog vi vidare till krogen, jag hade inte tänkt att följa med men det blev så ändå :P. Kom väl hem vid 0215 kanske...


Sen skulle jag upp igen vid 0800, Elin och hennes föräldrar hämtade upp mig vid 0845 för Stockholms international horse show igår och vi kom till globen vid typ 0920, precis lagom inför första hoppningen. Vi var där ända till 23 typ då finalshowen var slut, en jätterolig dag med mycket fina hästar! Är fan astaggad till nästa år!


Meeeen som sagt, bilder kommer. Det går inte riktigt som jag vill men jag jobbar på det!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards