lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Elin - 17 november 2011 21:46


Skulle ha varit på lektion idag under förmiddagen men jag mådde så himla illa och hade ont i magen så stannade hemma och vilade istället. 


Kände mig som en pensionär imorse när jag hade vilat lite i soffan. Tog bussen ner till station för jag var verkligen tvungen att knalla in på apoteket och haandla lite, passade sen på att gå in på ica och sen tillslut bussen hem igen. Haha känns som om det är sånt som pensionärer brukar göra på mornarna :P.


När jag kom hem så städade jag hela huset, damma, dammsög och torkade golv, samt bytta lakan i min säng. Förstår ju det positiva med att bo i lägenhet då det är mindre att städa, men samtidigt så kanske det är lättare att städa i en stor villa där det är mycket yta utan böbler lixom....jobbigt var det iallafall! Efter det var jag typ heeelt slut! Tänkte plugga oxå men jag blir typ nästan utmattad jättelätt så orkar och kan inte plugga, jättejobbigt är det.


Resten av dagen så låg jag i soffan och tittade på TV och lyssnade på musik typ. Imorgon är jag ledig och då ska jag faktiskt hälsa på Didaktus, yey!


Nu, TV!


Av Elin - 17 november 2011 11:11


För tillfället så har jag en låt som är på repeat vart jag än är. Blir så otroligt glad när jag lyssnar på denna låt och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer få tillbaka min röst så jag själv kan stå i kören och sjunga denna underbara låt!



Kolla mellan 4:14-4:57. MAGI!! Eller jag underdrev (finns det ett sånt ord?), hela jävla klippet är magi!!!!! Vill också! <3

Av Elin - 17 november 2011 08:17


Blir hemma idag...Återkommer!


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards