lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Elin - 29 mars 2015 22:39


God kväll på er vänner. Herregud vad trött jag är! Efter 7 timmars sömn inatt och varit på språng exakt hela dagen så är jag så sugen på att få hoppa i säng och drömma fina drömmar. Tyvärr så är jag inte hemma förs om en timme ungefär. Sitter på tåget och skriver just nu. Dagen började med att jag mötte upp Sunna på centralen vid lunch för att pärla armband åt Ung cancer. Vi satt där och pärlade och flummade till stängning nästan. Sedan tog vi död på en timme på espressohouse innan jag fortsatte mot Södertälje. Efter att jag hade snurrat runt lite på östertälje station så kom jag tillslut hem till Ellika och mötte resten av DUS-tjejerna för en liten kick off. Vi åt pizza och ben and Jerry's och så spelade vi TP. En jättemysig kväll med ett grymt gäng! Synd att vi saknade några bara. Jag tror verkligen stenhårt på att göra roligheter utanför ridsporten ibland för att vi ska komma närmre varandra! Eller, så är det väl egentligen med alla styrelser, att man slags kul utanför styrelsearbetet också! Nu sitter jag som sagt på tåget och är på väg hem. Är galet trött efter denna dag, men kul har jag haft! Imorgon blir det en minst lika busy day med plugg, ridlektion och Du kan sjunga gospel. Nu ska jag vrida upp volymen på Carola, kram på er!


Av Elin - 29 mars 2015 15:00


Hämtade ju upp alla mina beställda böcker igår. Längtar såå tills jag får sätta tänderna i dessa godingar!


Av Elin - 29 mars 2015 10:30


God morgon på er vänner. Med tanke på att jag kom hem typ klockan 1 inatt så tycker jag ändå att det är ok att jag säger god morgon vid denna tid. Just nu är jag så vaken som jag bara kan bli efter några timmar med sömn, ska iväg snart och pärla armband åt Ung cancer inne i stan, men tänkte titta in här innan dess då jag inte vet när och om jag hinner titta in något mer under dagen. Time will tell helt enkelt. Igår kväll så var jag på födelsedagsfirande hos Sunna, då hon fyllde 21 för några dagar sedan. En mycket trevlig kväll med massa intressanta samtal och trevliga människor. Det var länge sedan som jag skrattade så mycket som igår. Kan inte ens komma på senaste gången som jag var på hemmafest och jag kan heller inte minnas senaste gången som jag kom hem så sent som jag gjorde. Kände mig en aning gammal när jag var på väg hem strax efter midnatt och bara längtade till sängen. Men trevligt hade jag det trots att jag inte alls var taggad innan. Är så himla glad att Sunna har kommit hem till Sverige igen! Nä vänner, nu ska jag packa ihop det sista och sedan är det dags att bege sig in mot stan. Ikväll ska jag iväg till Södertälje för att ha en liten kick off med DUS-styrelsen, vi får se när jag kommer hem, en sak är iallafall säker att jag inte kommer hem lika sent som inatt hehe. Ha en toppensöndag nu, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards