lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Elin - 12 mars 2015 22:12


God (sen) kväll på er alla fina där ute. Nu är jag äntligen hemma i värmen igen och ska alldeles strax gå och lägga mig. Klockan står på 05:00 imorgon inför ett sånguppdrag mitt i rusningen med kören, så jag behöver massa sömn och vila rösten så jag orkar sjunga tidigt imorgonbitti. Ikväll har jag ju som jag nämnde tidigare varit ute på Djursholms ridklubb för årsmöte med DUS. På vägen hem nu så räknade jag ut när jag åkte och nu när jag kommit hem, jag har varit borta i sex timmar(!!) jisses vad länge alltså! Det gick iallafall jättebra ikväll, föreläsning med Nina Hofmann, lite prat om CUS, årsmöteshandlingarna och sedan tacos. Allt gick smidigt och bra måste jag säga och det är alltid trevligt att se så många positiva ungdomar i distriktet! Det känns väldigt konstigt att inte vara ordförande för denna fantastiska styrelse längre, men ändå skönt att inte ha huvudansvaret. Det som grämer mig mest är att det känns som att vissa inte tycker att jag har gjort ett bra arbete. Men ska sluta tänka på det nu och istället fokusera på min nya roll i styrelsen som ledamot. Tror att detta året kommer bli otroligt kul och våra två nya ledamöter tror jag kommer göra ett strålande jobb, för att inte tala om resten av styrelsen! Jag både hoppas och tror att vi kommer bli ett härligt gäng som arbetar ridsporten vidare. Är så taggad inför detta år känner jag nu!


Avtackad och redo för att åka hem och tagga inför styrelsearbetet 2015!

Av Elin - 12 mars 2015 15:11


Hej på er fina nu. Har typ världens huvudvärk idag, men jag hoppas att den går över snart. Under denna vecka så har jag suttit med vår sista skriftliga examination i denna kurs, imorgon ska den vara inlämnad och jag började ganska sent så det har bara varit att gilla läget. Mia och Vånkan har varit här under veckan så har vi hjälpt varandra. Idag var bara Vånkan här, men nu är vi minsann klara! Eller, det känns alltid som att man har glömt något och att man kommer åka dit på plagiat eller något. Men nu har jag lämnat in den och kan inte ångra mig mer, vill knappt få reda på betyget haha. Skönt att den är inlämnad iallafall! Om 45 minuter åker jag mot djursholm för att ha Årsmöte med DUS, kommer nog inte hem förs vid 22 kanske så vi får se om jag tittar in här då. Annars återkommer jag imorgon, ska upp 5 imorgonbitti-gäsp! Nä vänner, nu måste jag ta hand om lite disk. Kram på er!


Vår på riktigt när man börjar se blommor i trädgården <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards