lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Elin - 6 november 2016 19:06


God kväll på er vänner. Idag har jag haft en sån där typisk sista-dagen-på-veckan-dag känns det som. Har fått sova ut hela helgen och inatt så sov jag som en stock nästan hela natten, så skönt! Egentligen så har jag typ inte gjort någonting idag förutom saker som jag var lite tvungen till, eftersom jag inte städade och fixade iordning innan jag gick och la mig igårkväll så har jag gjort det med hjälp av mamma. Hon kom över och hämtade alla deras saker som jag fått låna till festen och så hjälptes vi åt att fixa ordning här hemma igen. Tvättmaskinen och diskmaskinen har gått nästan hela dagen men nu är jag nog i fas igen. Lagom till att börja julpynta haha. Vakande imorse och såg massa snö på marken och fick en sån himla julkänsla! Vill börja julpynta typ NU! Men jag får vänta några veckor på det :).


Det blev tårta till frukost. Frågade till och med mamma om det var okej att äta tårta dagen efter sin födelsedag och det tyckte hon var okej haha.


Öppnade kylen imorse och den var en aning full kan man säga, mamma och jag delade på resterna så nu ligger mycket i frysen, men det blev buffémiddag för mig ändå!

 


Nu ligger jag i soffan och kollar ikapp på några Grey´s anatomyavsnitt sedan får vi se vad jag hittar på!

Av Elin - 6 november 2016 14:03


Så kan man checka av en födelsedagsfest på listan! Jag ville verkligen inte fira min födelsedag, men nu så här i efterhand så är jag glad över att mamma övertalade mig. Hade så mysigt igår och trots att det kanske var lite trångt så gick det ju! Skärgårdstema var det och när vi satt vid mitt matbord allihopa alla 11 och åt tårta så kändes det lite som SOS sällskapsresan "vi måste få lite ruffkänsla älskling." Skämt o sido så var det en härlig kväll tillsammans med nära och kära. Mycket skratt och mycket god skärgårdsinspirerad mat (tackvare mamma)! Jag la mig i sängen vid ca 00:30 inatt tror jag och var så trött, men så nöjd. Nu längtar jag redan till nästa vecka då massa vänner kommer hit på guldfest. Men nu får ni lite bilder på mat och presenter (mest för dig mormor, så kanske det känns lite som att ni var här ändå ni också <3).

Så här såg jag ut :).



Paketöppning!

Fick ett snyggt kort där det stod massa olika saker som hände under 1991 och självklart så var Carolas vinst i eurovision understruket och viktigast hehe!


Styrmanshatt och flytväst åkte av senare på kvällen haha


Här är allt jag fick, så bortskämd och tacksam över allt detta! :D




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards