lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 november 2017

Av Elin - 10 november 2017 10:52


Hej på er vänner! Just nu sitter jag på flygplatsen och väntar på att få boarda. Här är klockan snart 21 på kvällen och jag känner att jag börjar bli väldigt trött. Ser fram emot att få sova gott på planet om någon timme :).

 

Sista dagen har det alltså varit för oss idag här borta i värmen. Vi var tvungna att lämna vår hyrda lägenhet redan vid 10 i förmiddags, så redan då sa vi hej då till Boni beach och så tog vi vårt pick och pack ochtog en taxi till Surry Hills där lillebror bor.


Vi promenerade runt lite där i området, jag och mamma hamnade helt plötsligt vid polisens häststallar, tyvärr fick jag inte komma in och titta på skönheterna, men doften tog jag in så mycket jag kunde haha. Jag har ju inte varit i stallet på säkert två månader och jag saknar det så himla mycket!

Soooool!


Vid lunch så hade jag fått tips från lillebrors tjej att de hade öppnats ett tillfälligt avokadoställe i Surry Hills, jag ville ju självklart prova detta och drog med mig både mamma och pappa till detta fantstiska ställe.

 

Jag tog en Avo-licious pig, såå gott!


 

Jag togälskade detta ställe och hade gladeligen provat allt på menyn om jag hade tiden och pengarna haha


Efter lunchen så hade lillebror anslutit, så vi gick en liten promenad, åt lite glass och så hängde vi hemma hos honom innan vi gick ned till thaistället som vi tidigare varit på under esans gång. Jag ville äta deras bbq pork en gång till innan vi åkte hem haha.


Nu sitter vi som sagt på flygplatsen och väntar på boarding. Det blir en lång hemresa kan jag säga. Lokal tid i Sverige så kommer vi fram typ 21:30 till Arlanda. Nä vänner, hör av mig så fort jag bara kan, men då vet ni hur läget ser ut iallafall :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards