lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 november 2017

Av Elin - 27 november 2017 19:07


Hej på er kära ni! Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har tittat in här tidigare! Just nu sitter jag och äter lasange samtidigt som jag läser mejl och skriver till er :).


Var sjukt trött imorse när klockan ringde vid 06:30, men det var bara att gå upp och åka iväg på ett ärende. Gick snabbt och kom till jobbet bara en timme senare än vad jag ska, skönt! Idag har dagen gått i en rasande fart! Jag och min ena kollega gick in tidigare för att ändra miljön på avdelningen lite, blev riktigt bra tyckte både vi personal och barn. Under eftermiddagen gick jag på möte, sedan var det mellanmål och barnen började sakta men säkert att droppa av, lugnt och skönt med andra ord! Efter jobbet så gick jag några ärenden i centrum här i Vällingby, handlade lite till jobbet, lite saker till mig och så lite julklappar. Nu under kvällen så har jag suttit framför datorn och försökt att strukturera upp mitt liv lite, betalat av alla räkningar för månaden och fixat lite annat. Är helt snurrig i huvudet nu haha! Nä vänner, koncentrera mig på maten kanske!


Juste! Jag lovar er att försöka fota allt jag köpte i Sydney när jag var där, men jag använder typ bara de kläderna just nu så antingen hänger det på tvättställningen, är i tvättmaskinen eller i smutstvätten haha, men jag lovar att försöka få till en bild så ni får se!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards