lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 november 2017

Av Elin - 11 november 2017 08:05


God morgon på er vänner! Just nu befinner jag mig på ett hotellrum i närheten av flygplatsen i Qatar, därav att jag kan uppdatera er redan nu då tidsskillnaden inte här lika stor länge, Qatar ligger två timmar före bara :).


Sent igår (eller hur det nu blir hehe) så lyfte vi från Sydney med lite vemod. Jag älskade verkligen Australien och jag hoppas verkligen inte att det blir sista gången som jag är där.

Inte världens snyggaste bild hahaha, men jag bjuder på den :)


Flygresan hit till Qatar gick bra, det är tufft med 15 timmar uppe i luften, men jag har verkligen klarat detta bättre än förväntat.

När huvudet är för liten så man måste ha sina egna hörlurar ÖVER flygplanshörlurarna så de inte ramlar av haha.


Hej då älskade Sydney!


Flygturen avslutades med att kolla på favoritfilmen!


Så vid 05:30 typ lokal tid så landade vi i Doha, Qatars huvudstad har jag lärt mig hehe. Efter en hel del köer så kom vi äntligen ut från flygplatsen och fick transfer till hotellet som vi ska spendera dagen på. Eller ja, vi kanske kom hit vid 07:20 och så måste vi checka ut och åka tillbaka till flygplatsen vid 13:30. Bättre det än att sitta på flygplatsen och häcka enligt mig och hotellet är verkligen superfint! Det är över 30 grader varmt här i landet så vi har passat på att njuta lite av det också och gick en liten promenad.

Tydligen så är det tävlingar på gång vid poolen idag!



Nä vänner, nu ska jag kolla läget med mina kära föräldrar om de vill ha mat precis som jag hehe. Kommer hem sent ikväll, vi får se om jag orkar säga hej här då eller om jag gör det imorgon. Hur som helst, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards