lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 november 2017

Av Elin - 30 november 2017 20:49


Hej på er vänner. Sitter just nu och halvsover i soffan i väntan på Wahlgrens värld.

 

Det har varit en ganska så tuff jobbdag idag. Mycket känslor och många diskussioner som ibland har tagit lite väl mycket på energin, ibland är det så helt enkelt. Tur att man då kan plocka massa guldkorn från situationer tillsammans med barnen iallafall! Jag älskar verkligen mitt yrke, att få vara en del av barnens liv så här i början är så fantastiskt, men det är otroligt krävande både fysiskt och psykiskt och vissa dagar så blir jag lite mer påmind om det.


Efter jobbet så fick jag ÄNTLIGEN krama om min Sofi igen! Vi har inte setts på flera månader och jag har saknat henne fruktansvärt mycket! Det är nästan så jag börjar gråta bara jag skriver om det haha. Vi har julstökat här hemma hos mig hela kvällen + städat, tvättat, diskat och allt sådant, vi är ett sådant sjukt bra team så det går så himla smidigt! Självklart så har vi ju också pratat ikapp oss om allt som händer i våra liv!

Haha, mitt egna hembiträde! ;)


Kvällsfika!


Självklart så blev det lite soffmys också!


Nu har vi för ett tag sedan kramat varandra hej då och jag ska snart stänga ned datorn. Det har verkligen varit en sån himla mysig kväll med en av de finaste vänner jag har i mitt liv, vet inte vad jag skulle gjort utan henne! <3


Nä vänner, TVn kallar! :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards