lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 oktober 2018

Av Elin - 19 oktober 2018 15:20


God eftermiddag på er mina kära vänner. Har ni haft en bra fredag so far? Min har gått i en rasande fart kan jag säga!

 


Min dag började med att klockan ringde klockan 5 imorse. Har en semesterdag från jobbet då jag ska tillbringa helgen i Göteborg (igen haha) för en helg fullspäckad med massa ridsport! Packade ned det sista, gjorde mig klar för att åka in till centralen för att ha gott om tid till tåget som skulle gå 06:45 och sedan gick jag in på SL och kollade så inte tågen var försenade, tur att jag gjorde det då det var tågkaos hos SL haha. Det blev bara att ta en Uber in (fan vad jag älskar Uber när det är tågkaos och man har ont i kroppen!) Hann med tåget och strax efter 10 så var jag framme i Göteborg på hotellet där jag mötte upp min ena arbetsgrupp då vi skulle ha möte.


Vi jobbade på i några timmar, sedan gav vi upp då vi behövde mat i oss. Vi tog en tripp in till stan för att se vad vi skulle äta. Vi hamnade på en fantastisk resturang vid namn Tugg där de bjöds på SJUKT goda hamburgare! Typ bland den godaste halloumiburgaren jag ätit, så gott var det! Dit måste jag fler gånger!

Mums!


Sedan gick vi tillbaka till hotellet igen, jobbade lite till och nu sitter jag inne på mitt rum och andas lite. Om några minuter så dyker ytterligare en styrelsekollega upp, då ska vi förbereda oss lite inför ett evenemang vi har ikväll och sedan blir det nog fullt ös medvetslös resterande av helgen. Vi hörs imorgon kopmisar, när och om jag får tid! Puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards