lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 oktober 2018

Av Elin - 27 oktober 2018 14:25


Hej på er mina vänner. Mår ni bra idag? Jag mår himla mycket upp och ned, så typsikt när man ska ut och resa!


Att inte behöva ställa klockan igår när jag gick och la mig var så obeskrivligt skönt! Minns typ inte när jag kunde sova ut sist, måste vara i slutet av september eller så. Mådde skit när jag gick upp, men hade som tur var packat allt redan igår kväll så jag kunde koncentrera mig på att vila och förhoppningsvis må bättre. Så låg i soffan och tittade ikapp på lite TV-program och vid 12 så kom pappa och mamma och plockade upp mig för att åka vidare till Arlanda. Det har gått hur smidigt som helst allting förutom att planet är över en timme sent, så drygt! Så nu sitter vi på en resturang här och bara väntar ut tiden. Helst av allt så vill jag ju typ ligga i sängen och sova, men får göra det när vi kommer fram ikväll helt enkelt :). Nu ska jag vara social med mamma hörni, vi hörs väl imorgon eftersom vi kommer komma fram så pass sent ikväll, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards