lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 oktober 2018

...

Av Elin - 26 oktober 2018 19:13


?Att du känner dig ledsen ofta är inte så konstigt, att ha ont 24/7 och samtidigt vara pigg, glad och vara ?med? i huvudet är liksom lite överkurs. Ta det lugnt. En sak i taget och en dag i taget. Livet behöver inte alltid gå så fort och framför allt så ska inte livet vara så här tungt som det just nu är för dig. Det är inte meningen att det ska vara så här svårt. Att du ska ha så här ont. Det kommer bli bättre, låt det bara ta sin tid. Va inte så hårt mot dig själv. Var snäll mot dig själv och ha inte så höga krav.?

När man försöker att tänka på allt klokt hon sagt till mig. Tvivlar så ofta men gör så gott jag kan. En dag i taget som sagt och nu har jag semester. Imorgon åker mamma och jag till Grekland och det ska bli så otroligt härligt! Det har varit en tung dag idag, imorgon blir bättre!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards