lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Elin - 1 december 2009 23:24

Skola en snabbis. Det har varit ett helvete hela dagen idag. Men jag pratade med T en stund och det kändes faktiskt bättre då, jag trodde inte det faktiskt men ska prata med I imorgon ändå...känns bättre.


Idag gick allt fel, bråk i skolan och hemma, plander förstördes FAN vad jag hatar allt nu! jag vill bara sticka, springa bort från allt skit fanfanfan   jävla skitliv!! När jag behöver det som mest så ska allt förstöras!!!!!!



Var hemma på kvällen, försökte plugga men det gick inte alls. tände tre ljus för att hedra dom cancerdrabbade och bad lite sen fortsätta tycka synd om mig själv.


Jag skiter i tandläkaren imorgon, jag orkar verkligen inte åka dit, jag orkar ingenting!!!!!!


gonatt nu är jag less på livet!!   


    

Av Elin - 1 december 2009 19:45

Nu tycker jag att ni har blivigt urusla på att kommentera!! 

Inga kommentarer-ingen blogg ;P tänk på det!     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards