lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Elin - 26 december 2009 14:49

Nu är skivan köpt! :D Men tyvärr så hade inte Media markt någon Carola LP men jag får leta vidare :P Än har jag inte gett upp!

Av Elin - 26 december 2009 01:28

  




Asså nu har jag verkligen fått tillbaka min Carola beroende xD Alla jullåtar spelas om och om igen och jag tröttnar aldrig på dom!! För tillfället så är det "En stjärna lyser så klar" som spelas, en av dom absolut bästa julsångerna som har gjorts!


C kommer ju till Dalhalla i början av Juli och jag ska göra allt jag kan för att försöka få med Pappa dit, jag vill verkligen gå!!! Det kan bli våran lilla semester ihop :D ha den ni! Han kanske går med på det då :D.



Håller tummarna för att det kommer ut en DVD från årets julkonsert, men jag hoppas inte på för mycket. 


nää fortsätta att lyssna på jullåtar och kolla runt lite 

bye <3

Av Elin - 26 december 2009 00:36

Ja har bestämt mig för att köpa Carola skivan med happy days i eftersom den troligtvis inte kommer komma ut bara den. Jag har ju redan främligskivan men sånt är livet :P

This one :P

  

Ska även försöka få med mig mamma till media markt där vi ska kolla på LPskivor håll tummarna för att jag hittar Carola :P Jag tror inte att jag kommer hitta det men men kan ju alltid hoppas!

Av Elin - 26 december 2009 00:00

Haha dagens klockrena citat xD


"Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar och barnbarnen heter ägg." Stefan 6 år


"En mormor är en som hela släkten har kommit ut genom. Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet." Kristina 7 år

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards