lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Elin - 24 december 2009 22:04

Julklapparna är öppnade, fick mycket fint :D bild kommer troligtvis upp senare under kvällen :P


Har precis kollat på den nordiska julkonserten där Carola var med hon var så duktig! Jag vill oxå ha en sån röst som hon så man slipper tänka på vart man har micken :( xD


Den här var en av dom två låtarna hon sjöng och hon gör den alltid lika bra!!! :D (det är inte från ikväll :P)






Jag är proppmätt, men jag äter ändå...bra? nej, jag börjar få ont i magen xD


Dagen har varit bra faktiskt, det har inte riktigt känts som julafton och nu är den över, men nu är det baraatt ladda om till annandagen och nyår....måste plugga oxå...får fan ångest för jag inte gör det men jag får väl skylla mig själv eftersom jag inte har kämpat så mycket under terminen.


Vad händer under mellandagarna då?


Måndag: ska till tandläkaren :S hjälp!! Men jag tror att mamma följer med som moraliskt stöd och sen får att vi ska till banken och fixa lite :P.

Tisdag: stallet på förmiddagen och till Mimmi på eftermiddagen :D:D:D

Onsdag: Det får väl bli då jag sitter med skolarbete i knät hela dagen (eller kanske ringer Fillan :P)

Torsdag och fredag är det nyårscup som jag luuugnt kommer skämma ut mig på, men jag ska försöka att vara positiv, har ju en snäll häst iaf :P.


nää nu får vi se om jag hittar på något roligt :P

bye <3

Av Elin - 24 december 2009 14:53

Tja!


Kom precis hem från farmor och farfar, åt lunch öppnade lite julklappar, trevligt trevligt :P.


Snart är klockan 15 och då sitter jag fastklistrad framför TV:n xD.


god jul alla<3

Av Elin - 24 december 2009 00:28

GOD JUL ALLA SÖTA SOM LÄSER MIN BLOGG!!<333

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards