lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Elin - 11 december 2009 22:02

Jag försöker hålla modet uppe men det är svårt, jag vet inte hur länge jag klarar av det här. Är det meningen att all skit i livet ska komma på en och samma gång? Är det någon som har svar på det så förklara gärna.


All oro för henne, alla tankar som inte går att släppa...hon har klarat det förut men jag vet inte om hon orkar kämpa för sitt liv den här gången. Jag försöker vara positiv men det går inte. 


Ljuset som jag såg för några dagar att livet skulle bli bra igen har försvunnit. Jag klarar inte av allt på en gång, jag är för svag för det, men jag vill! Så jag hoppas att jag orkar mer än vad jag känner nu för.

Av Elin - 11 december 2009 19:51

snälla, klara av den här julen med. Om du försvinner från mig nu så går jag under!

Det blir så tomt utan dig, jag orkar inte med att se dig lida och bli svagare. Inte nu! Det kommer jag aldrig klara av men absolut inte nu, det här får inte hända!


Kämpa! Försök för min skull. Snälla!


Gud, gör henne starkare jag vill inte bli av med henne än. Du kan väl låta henne vara kvar ett tag till?

SNÄLLA!!??

Av Elin - 11 december 2009 19:06

NEEEEEEEEEEEEJ!


Jag blir seriöst galen! nu får jag den här konstiga känslan i kroppen igen, med blandning av frustration, ångest, oro och sorg!


Jag klarar inte mer skit, jag orkar inte, jag ger upp!

Av Elin - 11 december 2009 17:38

Tja!


imorse var det ju luciafirande i skolan, mamma skjutsade mig och vid 9 var det vårat första där BF och NV kollade. Jag var väldigt nervös då fast det lättade efter ett tag, när jag väl fick sjunga lite själv hehe.


Sen efter typ en halvtimmes paus så var det dags igen då det var SP och OP som kollade, det var betydligt mycket mera folk då men som R säger, det är läskigare med en mindre publik än med en publik på över 20 personer så jag var faktiskt inte ett dugg nervös hehe.


Jag älskar verkligen att gå luciatåg det är så mysigt och man känner stämmningen så väl! :D.


Efter det så fick jag åka hem och ja, mamma och jag har varit och handlat inför julshowen på söndag. KOM TILL VÄLLINGBY RIDSÄLLSKAP PÅ ÅRETS JULSHOW, BILJETTER FINNS ATT KÖPA VID INGÅNGEN INSLÄPP 1430 :D:D:D:D


Nu är det mat och jag är sjukt hungrig!!


ciao


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards