lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Elin - 23 december 2009 17:42

Tja

Tänkte slänga in ett inlägg innan alla gäster kommer :P.


Red ju vid 14 idag på Halla, det gick verkligen skitbra i början, hon gick lugnt men ändå superbra takt! Vi jobbade på ett annat sätt emd galoppen idag, där vi skrittade på en liten volt och sammtidigt som vi skulle gör en volt tillbaka så fattade vi galopp, det gick inte så bra, jag kan verkligen inte fatta galopp sådär på direkten på Halla, båda blir lite för stressiga och jag förlorar tålamodet efter ett tag och orkar inte ens försöka mer. Men några fattningar blev det.


I slutet så gick hon väldigt fint tycker jag, sänkte sig rejält med tanke på hur hon hade sett ut innan och jag började hitta balansen ( mina stigläder var för långa och väldigt ojämna och det gick inte att ändra). Så det gick sådär.


haha måste bara skriva Ås och min roliga konversation

J: kan du spänna sadelgjorden åt mig?

Å: Har du brytit armen eller?

J: Ja, den ligger en hemma.

Å: HAHAHA vilken tur att du har humor gumman

J: (skulle hoppa upp på hästen) Men guud så korta läder dom här kan jag ju inte hoppa upp med.

Å: Har du brutit benet oxå?

J: JA,jag har ett hemma,  hur visste du det?!


Haha våra fina konversationer äger xD


Mamma kom efter ett tag och pratade med Å och S, så nu ska jag rida nyårscup (hahaha kommer sååå skämma ut mig :S) Sen så köpte mamma en liten för tidig julklapp åt mig av Å hehe.


Nää måste dra

bye <3


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards