lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Elin - 6 december 2009 22:31

Det är inte över än, jag trodde jag hade släppt det här men nej. Tydligen inte, jag mår nästan ännu sämre nu än förr. Fan blir galen. Jag är så feg, jag orkar inte jag förtränger allt!


hej då nu lämnar jag er!


Det är att leka med eld när du drar upp det här igen

för du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen


Jag gav upp för länge sen

Av Elin - 6 december 2009 21:46

"Vad heter det finklippta området runt hålet?"

Ur Parlamentet i klart man hänger med xD

Pju

Av Elin - 6 december 2009 19:14

ÄNTLIGEN klar!!!! :D:D Har storstädat mitt rum och nu är jag klar, nu är det några hyllor kvar plus halva garderoben med skor. fan helt sjukt hur mycket skor jag har :O hur har jag lyckats xD rensade ut skåpet med väskor oxå haha ja väskor har man ju också gott om :P  men hyllorna och skorna  får bli någon annan dag för nu ska jag snart plugga :P. Måste verkligen lämna in arbetsmiljö och säkerhet imorgon annars så får jag säkert IG och fan heller att jag ska få det :P. Engelskan skulle jag oxå behöva plugga till men jag vet inte riktigt hur. Jag har läst texten och kollat igenom uppgiften vi fick för några veckor sedan men det kommer gå åt helvete ändå för jag får verkligen inte in allt i huvudet :S.


Såg nyss på Carolas fansida på Fb att hon kommer till solna centrum snart, hahaha man kanske ska ta och åka dit så hon får signera lite till ^^.


Nää plugga var det ja, önska mig lycka till!   


Av Elin - 6 december 2009 12:29

Sorry att jag inte bloggade igårkväll men internet la av :(.


Ska snart dra till stallet och ha kurs till 1530 typ sen hem och städa och plugga :P.


allt känns så konstigt och jobbigt,jag är vilse 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards