lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 oktober 2017

...

Av Elin - 3 oktober 2017 23:05


Kan inte ligga still, kan inte slappna av. Min kropp skriker av smärta och snart skriker jag av frustration!

Orkar. Inte. Mer.

Av Elin - 3 oktober 2017 22:00


Klockan tickar iväg och jag ska alldeles strax gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen. Men tänkte först skriva till er.

 

Dagen har gått i ett. Åt lyxfrukost på tåget på väg in till Södersjukhuset imorse, det var dags att kolla proteser igen. Som vanligt så gick det trögt och gick därifrån helt sänkt psykiskt. Är så less på alla motgångar just nu!! Menmen, åkte till jobbet. Tankade lite kärlek och energi från barnen och sedan direkt efter jobbet så åkte jag in till stan för att möta upp Fillan för middag hos henne. Vi har inte setts sen i våras och jag har behövt ställa in de senaste gångerna då jag blivit sjuk och haft ont. Men nu så! Vi lagade rotfruktssoppa till middag och till efterrätt så blev det amerikanska pannkakor-mums!! Nu har jag precis kommit hem, är helt slut så det blir till att dejta kudden nu, hoppas ni har haft en bra dag!



Av Elin - 3 oktober 2017 16:30


Hörni, jag tror inte jag visat er mina nya resväskor som jag köpte för några veckor sedan! Eftersom jag svor fruktansvärt mycket åt min stora resväska när jag åkte till Göteborg under EM och min lilla kabinväska för 200kr från Hötorget är på väg att gå sönder så kände jag att jag verkligen behövde investera i två nya väskor. Jag åkte till Coop då de har bra resväskor för bra priser just nu. För dessa två blåa skönheterna så betalade jag 900kr, helt ok enligt mig! Fick premiärköra den lilla väskan i Göteborg nu sist jag var där och det gick perfekt. Är så himla nöjd!

Erkänn att de är fina trots en ganska så kass bild haha! :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards