lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 oktober 2017

Av Elin - 4 oktober 2017 20:53


God kväll på er! Nu känner jag att kroppen börjar säga ifrån för att jag har haft så långa dagar och fullt upp i några veckor. Jag puschar mig själv nästan varje dag och tänker bara lite till. Jag försöker att samla på mig positiv energi och vila i den mån jag kan, men ibland är det tufft. Det känns ungefär som att jag bara är hemma och sover, annars är jag inte hemma alls. På söndag kväll kan jag iallafall vila lite förhoppningsvis. Idag började jag jobba vid 8 och jag kom iväg från jobbet vid ungefär 20:30. Ni kan ju gissa hur pigg jag är nu haha. Bortsett från en bra dag tillsammans med barnen så har vi också haft föräldramöte nu ikväll. Blandade känslor kring det, men nu är det mest skönt att det är över. Ytterligare en sak att checka av på den långa to-do-listan för oss i personalen liksom :). Nä vänner, nu måste jag försöka varva ned lite, kanske med en bok eller en serie, vi får se. Ha en bra kväll, kramisar!

Kanelbullens dag får man ju inte glömma bort att fira :)

Av Elin - 4 oktober 2017 16:45


Hörni, kom på att jag inte har skrivit någon nöjesplanering inför hösten. Nu har det ju gått lite på hösten så några konserter har ju redan blivit av, men här kommer det som är spikat än så länge för resternade av hösten. Hoppas på att det blir lite mer än det som står nu då det känns lite tunt med saker. Men trots det så har jag ändå mycket bra att se fram emot :).


8 oktober-Konsertverison av Evita

16 oktober-Jubileumskonsert med Lisa Nilsson

23 oktober-Inspelning av Så ska det låta

17 november- Nisse landgrens hörna-Helen Sjöholm som gästartist

14 december-Vintergalan

17 december-Tommy körberg

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards