lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 oktober 2017

Av Elin - 17 oktober 2017 19:49


När jag ligger i sängen och gråter, när jag inte ser något ljus och aldrig vill komma upp igen. När det känns som att allt bara är skit och man ifrågasätter hur mycket motgångar man egentligen klarar av. Det är i dessa stunder som Carola hjälper mig, det är oftast hon som plockar upp mig när jag är påväg att falla. Hon visar mig att det är värt att vara kvar, att det är värt att kämpa, att livet trots allt är en väldigt fin och värdefull grej. Jag vet inte hur många gånger som hon har sagt att livet är svårt, men det är värt att leva.

 

Tack älskade C för att du alltid finns vid min sida.




Av Elin - 17 oktober 2017 12:35


Två dagar med feber och jag är redan less på att känna mig så här dålig. Kan jag få bli frisk nu tack! Har verkligen inte tid med detta just nu! Jag själv tycker att jag gör det jag kan göra för att bli frisk, typ sova och äta i den mån jag kan. Nä, nu ska jag försöka tänka enligt citatet här nere! Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards