lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 oktober 2017

Av Elin - 21 oktober 2017 19:09


Hej på er vänner. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga bloggande här under veckan och dagen! Men jag hoppas att ni har lite överseende vad gäller sjukdom och allt. Det verkar som det iallafall, när jag går in och kikar lite snabbt på statistiken, kul! Idag vaknade jag klockan 04 ungefär, gick upp och kissade och sedan ville inte min kropp sova mer. På ett sätt så tar jag det som ett gott tecken, att jag nu är frisk efter två dygn utan feber och inte lika trött på nätterna så jag sovit på dagarna, men på ett annat sätt så kändes 4 lite väääääl tidigt att gå upp. Jag låg kvar i sängen och lyssnade lite på poddar och så och vid 07:30 så gick jag upp och hämtade datorn och började droga Astrid Lindgren igen.


Lagom till lunch så kände jag att det var dags att kliva upp, åt lite yoghurt och sedan försökte jag fortsätta med packningen. Alltså, jag håller med om att det låter som att jag ska flytta dit, men eftersom min ork inte riktigt är tillbaka så får man ta lite i taget var dag helt enkelt. Imorgon kväll SKA det däremot vara färdigt för sedan har jag ingen chans att packa om mer då jag kommer hem mitt i natten efter en TV-inspelning och på tisdag är det jobb och sedan direkt hem till Spånga och så sover jag där så alla startar resan på en och samma plats haha. Nä vänner, hänga lite tvätt, lyssna på lite musik och sedan klockan 20:00 börjar ju så mycket bättre, kul ju! Jag hejar på Icona pop och Tomas Andersson Wij om man nu kan heja på några haha.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards