lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av Elin - 20 oktober 2017 19:41


Första dagen utan feber, jippi!!! Jag vågar inte hoppas på för mycket än då jag hade feber inatt, men kanske så börjar det att vända nu. Sover fortfarande sjukt mycket och försöker att vila så gott jag kan. Idag har jag ändå ägnat dagen åt ett packa inför Australien. Det är mycket sådant just nu som ni säkert märker, men dagarna springer förbi och jag har massa att fixa tills dess. Nu har jag iallafall checkat av 95% av packningen vilket känns väldigt skönt haha. Resten av dagen så har jag suttit i soffan och tittat på Emil i Lönneberga, ska alldeles strax gå och sova då jag håller på att somna i soffan och så får vi se hur jag mår imorgon. Tills dess, kram på er!

Om jag gillar blått? Näää, vadåra?! ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards