lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Elin - 13 december 2010 21:47


Det var underbart i kista galleria hela kvällen :D. Mamma och jag pratade in oss med konferenciern så det slutade med att man kände sig som ett galet SDF-fan haha menmen jag är ett stolt fan så då kan jag gott låta lite mer och visa hur mycket jag älskar SDF :P.


Efter lite prat och vi i publiken fick öva på att jubla så kom äntligen Sarah! Jag satt såklart på första raden och skrek och fota...men mest av allt så njöt jag! Det var bara en vecka sedan jag såg henne live men det var så härligt att se henne och få krama om och prata lite med henne igen! (Gud det låter som om vi är bästa polare haha...så är inte fallet, tyvärr!) Hon sjöng 3 låtar från skivan, den första låten var "Have Yourself A Merry Little Christmas" den andra låten var (en av mina favoriter) "Maybe This Christmas" och den sista blev "Auld Lang Syne" (fast utan Eric Bibb den här gången).


Efter det så var det dags för singering, stod typ 3dje först så slapp vänta så länge, skönt! Mamma följde med upp på scenen för att ta kort på Sarah och mig, pratade lite och sedan gick vi.


Det blev en lyckad kväll i Kista och nu dröjer det jättelänge tills jag får se Sarah igen live :(. Vet inte när det blir nästa gång faktiskt :(.


Här är några bilder jag tog

 


 


 


 


  

Lyckopiller <3

SDF

Av Elin - 13 december 2010 15:26


Heej!


Har jag sagt vad jag ska göra ikväll? Tror inte det va ;). Om ett tag så ska jag ta bussen till Kista för att möta upp mami sedan ska vi småhandla lite och klockan 1800 kommer Sarah Dawn Finer och sjunger lite + signerar sin skiva!! :D Hoppas bara att min kamera vill sammarbeta och att man få ta en bil på oss två tillsammans :D. 


Den är kommer ifrån Mars när hon hade haft sin soloturné....vill gärna ha en snyggare bild på mig haha :P.


  

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards