lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Elin - 24 december 2010 22:45

Julafton 2010 är alldeles strax slut. 


Eftermiddagen och kvällen hos mormor och morfar var trevlig, vi åt gott, drack gott och det var en väldigt avslappnad stämning för en gång skull...kanske för att det är jul ;). Fick lite allt möjligt både onödiga saker och användbara saker...mest flytta hemifrån saker....ett tecken på att släkten vill att man flyttar hemifrån eller? haha.


Vi åkte väl hem vid 19 och kom hem vid 20. Hade spelat in Sarah Dawn Finers julkonsert så vi öppnade julklapparna från varann och pappas jobb, fick mest pengar till florida så nu ska det shoppas när vi kommer dit! :D. Bilder på alla julklappar kommer imorgon tror jag...om jag orkar haha.


När vi hade ätit lite och varvat ner igen så fick jag ääntligen kolla på Sarah Dawn Finer och jag kan ju säga att det var såå mycket bättre live! Dom hade klippt bort massor så det blev lite tråkigt att sitta och titta på på TV faktiskt. Menmen, jag var ju där och fick uppleva allt så det gjorde inget :).


Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig...eller sätta på en dvd :).


Hoppas alla har haft en bra dag. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och sedan på söndag så ska vi fira lite med farfar då han kommer på lunch :).


Gonatt


Lyckopiller <3

Av Elin - 24 december 2010 12:35


Dagen är kommen, den dagen som alla småbarn väntar på (kanske alla andra oxå :P).


Min julafton kommer inte bli så jättespeciell, mer annorlunda. Om ca en timme åker vi till Vaxholm till mormor och morfar för att fira med dom, titta på Kalle Anka, äta gott öppna lite julklappar sedan vill jag hem så vi är hemma vid 20:00. Då är Sarah Dawn Finers julkonsert på TV. Eftersom mamma och jag satt i publiken så känns det självklart att vi måste kolla ;D.


Efter det så har vi en liten minijulafton med bara familjen och ger varandra julklappar. Inget märkvärdigt eftersom vi åker sen i januari så vi sparar på pengarna och köper till varann där istället :).


Tänkte avsluta det här inlägget med ett youtubeklipp som jag brukar lägga ut på julafton. Det här är jul på riktigt, lyssna och njut!



God jul nu alla söta bloggläsare! <3


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards