lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Elin - 23 december 2010 23:37


Då har alla åkt hem för iår. I min familj har vi som tradition varje år att den 23dje så bjuder vi hem nära och kära för att prova julskinkan och dricka glögg. jättemysigt att det kom så många iår tycker jag! Några saknade jag, men dom kanske kommer nästa år :P.


Pelle håller på att tjata om att om 20 minuter får man öppna julklapparna...fattar inte varför han är så exalterad...jag lixom längtar inte ens tills imorgon...det ska bli jättemysigt med julmat och så men jag är inte så exalterad...tecken på mognad? Eller kanske att jag bara är tråkig :P.


Nu blev jag sugen på julskinga :D.


God jul alla gulliga läsare.


Lyckopiller <3

Av Elin - 23 december 2010 14:31



Dom här låtarna drogar jag för tillfället!


Carola-An amarican trilogy


Carola-Jag vill ge dig en blomma som en gåva


Carola-Pride (in the name of love)


Carola-Watch closely now


Några av dom bästa! <3


Lyckopiller <3

Av Elin - 23 december 2010 01:06


Jag har en sån konstig känsla i kroppen. Jag kan inte svara på om jag är glad eller ledsen. Jag är nog båda.....kan man vara ledsen samtidigt som man är glad?


Vet inte riktigt hur jag ska förklara...för ett tag sedan så hade jag värsta bästa förklaringen så ni skulle förstå men nått kom emellan så glömde bort hur jag skulle uttrycka mig. 


På något konstigt sätt så hugger det till i hjärtat varje gång jag ser bilderna på Carola och mig, av glädje såklart. Jag kom på mig själv idag att nästan börja gråta när vi red till Carola, jag gråter när jag kollar på jubileumsdvdn, jag gråter när jag tänker på att jag verkligen har fått träffat henne. Jag kan fortfarande inte förstå att allt är sant. Jag vet inte hur jag ska förklara men jag tror att jag gråter för att detta hände mig när jag som mest behövde det....utan att någon visste, att på samma dag veta att mitt liv kommer bli annorlunda och förändras och i den stunden känna att allt är meningslöst, att jag ger upp och att sen några timmar senare få veta att man kommer få en av sina största drömmar uppfyllda. Den känslan är obeskrivlig. Det kanske är därför det betyder så otroligt mycket för mig, att få höra Carola säga det hon sa även om hon inte fick veta allt och det kanske är därför jag gråter när jag tänker på det. Jag vet inte. Det var det här jag menade med att jag fick ett svar från Gud. Eftersom ingen visste varken Å, Carola eller någon vad som hade hänt så visste Gud, han fanns där för mig när jag som mest behövde honom och gjorde så jag fick mera att kämpa för.


Jag vet inte om jag har lyckats få er att förstå vad jag menar. Om jag någonsin kommer få någon att förstå.


En obeskrivlig känsla är det helt enkelt.


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards