lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Elin - 26 december 2010 23:34


Läste mina gamla blogginlägg (ca 1 år tillbaka) det märktes att jag mådde dåligt då, kommer fortfarande ihåg varför och jag fattar inte hur jag kunde få det att låta som om hela mitt liv var ett skämt typ. Jag tyckte så jävla synd om mig själv. Det borde jag inte ha gjort. Det som hände i gymnasiet är ingenting till skillnad från det som händer nu. Det är nu jag skulle behöva dom där kramarna som jag tyckte att jag behövde då, det är nu jag skulle behövt dom där timmarna att få prata med någon som jag tyckte var för få då. Fy fan vad jag uppskattar allt som alla gjorde för mig DÅ! Synd bara att det är ännu värre nu och att jag har förbrukat allt stöd nu. 


Eller så har jag bara blivigt starkare? Mognare? klokare? Så jag är hellre tyst och ensam än att berätta för någon....varför ljuger jag för er? Jag har bara blivigt knäppare, jag förtränger allt och hoppas på att det går över, när jag innerst inne vet vad som är sant.


Lyckopiller <3

Av Elin - 26 december 2010 19:44


Under förmiddagen och eftermiddagen så var farfar här för att äta lunch och få sina julklappar. Jag fick ännu mera pengar av honom (1000 kr) som är tänkt för florida.


Mamma och jag skjutsade hem farfar vid ca 1430, efter det åkte mamma och jag till Brädden för att köpa stigbygelsplattor till mig på Horze, men dom hade ingen aning om vad jag pratade om så får leta vidare :) hade hoppats på att hitta ett par innan nyårscupen men vi får se, ska till hästbutiken imorgon oxå för att prata med dom.


Farfar hade glömt sin nyckel hemma hos oss så det var bara att åka hem och hämta den, sedan tillbaka till farfar. Efter det så åkte mamma och jag till Stinsen för att shoppa lite :P. Hittade lite saker på HM och Gina, bilder kommer längst ner :).


Måste ju oxå säga att jag har budat på en Carolaskiva och en LP skiva på tradera och jag vann! :D nu är det bara två skivor kvar tror jag sen har jag alla :P.


Här kommer bilderna:

 

Det bästa av Carola 47 kr


 

LP-skiva Carola så in i norden 21 kr


 

Kofta 150 kr Gina Tricot


Kofta 299 kr H&M


     

Två vita linnen (här ett) 49 kr styck H&M


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards