lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Elin - 28 december 2010 22:32


Hehe, det blev en liten spontan shoppingkväll i Vällingby med bästa Linnea idag. Det var inte allt för länge sedan vi var och shoppade tillsammans meeeeen det är bäst att passa på nu när det både är lov och rea ;D.


Hittade iallafall min nyårsklänning! Äntligen så är det fixat! Hoppas bara att alla andra tycker att jag är fin ;), sen köpte jag en vanlig svart bh oxå på hm.


Här får ni en bild på klänningen

  

Cubus 150 kr.


Lyckopiller <3



Av Elin - 28 december 2010 21:53


Efter middagen idag så hade vi bråkat i familjen. Allt som vi får gå igenom tär nog lite på alla tror jag. Så det slutade med att jag gick ifrån och tårarna var nära att komma. Beslöt mig för att läsa lite ur bibeln, Gud kanske kunde ge mig svar på varför detta händer just oss. Jag tänkte att jag bara skulle öppna boken vart som helst och se vart jag hamnade. Jag hamnade på Jesajas bok. Läste stycket 41:8.


Det var en helt otrolig känsla jag hade efteråt. Jag fick en sån kraft och styrka, jag kände Guds kärlek genom hela kroppen.


"Ty jag är herren, din Gud, som håller dig vid din högra hand och som säger till dig: Frukta icke, jag hjälper dig."

Jesaja 41:13


Tack Gud! <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards