lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 december 2017

...

Av Elin - 10 december 2017 22:37


Borde sova, men kan inte. Kan inte slappna av, kan inte få ro. Avskyr att vara så här förvirrad, så osäker.

Av Elin - 10 december 2017 15:44


Hörni, NU äntligen så kommer det bilder på det jag köpte i Australien! Inser att det inte är världens bästa bilder, men bättre än ingenting hehe. Anledningen till att det tagit så lång tid är för att de flesta av kläderna använder jag typ jämt vilket gör att de antingen är i vättkorgen, i tvättmaskinen eller hänger på tork haha. Men nu har jag klarat mig att inte använda några av de plaggen bara för att jag skulle få till en bild på allt haha.

Mest kläder som ni ser, men lite annat kom med hem också.


Denna Michael Korsväska var nästan det bästa köpet jag gjorde och det dyraste. Det var massa REA den gången som vi gick in i butiken och jag blev kär direkt! Tackvare att jag fick lite bidrag i form av pengar i födelsedagspresent av mamma och pappa så kunde jag köpa denna väska. Är fortfarande kär haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards