lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 december 2017

Av Elin - 20 december 2017 19:04


Hej på er vänner! Nu ska jag sätta mig ned och uppdatera er om dagen! Kom hem för en timme sedan ungefär och behövde äta då jag var sjukt hungrig.

 


Det var en vanlig dag på jobbet idag om man säger så, inget speciellt hände mer än att jag fick ovanligt mycket mys från barnen, flera styckna kom fram flera gånger för att bara få krama om mig och gosa lite, det tackar jag ju inte nej till direkt hehe. Jobbade till ungefär 14:30, sedan åkte jag mot odenplan för att göra ett nytt försök för ultraljudet. Förutom att jag var kissnödig och typ höll på att spricka på grund av det så gick det bra. Allt såg bra ut och det blev ett supersjukt avslut då det visade sig att läkaren var bror med en välkänd skådis som jag träffat några gånger, som jag dessutom verkligen börjat älska sedan första gången jag träffade honom backstage efter en musikalföreställning. Sjukt, men roligt som sagt haha.


Då jag ledsnat lite på att sitta hemma och inte göra någonting mer än att ligga i soffan och titta på TV så valde jag att åka vidare in mot drottninggatan för att stros runt lite där ett tag. Hade några ärenden som jag ville få fixat när jag ändå var där. Kom hem med lite nytt också, vet inte varför jag har blivit så himla shoppingberoende under denna månad, tror att det här med julklappar har gjort saken bara värre också haha. Menmen, får hålla hördare i plånboken nästa månad helt enkelt.

Älskar H&M och Zara!


Nu ska jag kolla vidare på TV litegrann innan det är dags att dejta kudden! Hejsvejs!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards