lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 december 2017

...

Av Elin - 17 december 2017 21:37


Kvällarna är värst. Framför allt när jag lagt mig i sängen för att sova. Jag är trött, men jag får ingen ro. Jag har hållit inne tårarna så himla länge nu men efter i torsdags så gråter jag nästan för allt, det är som att någon har vridit på en kran. Hatar detta, hatar att jag mår så här, hatar att jag inte kan förklara för någon...

Av Elin - 17 december 2017 18:21


Hej på er vänner. Har varit hemma ett tag nu, men tog ett telefonsamtal och sedan var jag TVUNGEN att äta mat då jag var så hungrig haha.

 

Idag har jag spenderat dagen inne i stan nästan hela dagen. Gick upp vid 10, duschade och gjorde iordning mig för att sedan möta upp mamma inne i stan vid 12. Jag behövde byta lite kläder och hade lite saker på listan som jag ville köpa, så vi strosade runt lite på drottninggatan och sedan så tog vi en sen lunch på Waynes. Efter det så åkte vi mot söder för att möta upp mormor och morfar för julkonsert med Tommy Körberg.


Körberg är kung som alltid, SOM han sjunger liksom! Crazy! Var på hans julkonsert för några år sedan på Cirkus och den tyckte jag faktiskt var bättre än den vi var på idag. MEN det var absolut värt pengarna, tiden och allt. Hade nog blivit lite besviken om jag inte hade gått liksom. Några riktigt bra låtar saknade jag, men när det var dags för "Oh helga natt", "Hallelujah" och "Jag går dit du går" alltså, då är han förlåten haha! Sedan så tycker jag faktiskt att det börjar bli lite retande under varje mellansnack när han ska vara rolig. Han ÄR rolig och det blev massa härliga skratt, men ibland så tycker jag att det blir lite för mycket på något sätt. Men som sagt, en sjukt bra konsert med grymma musiker och sångare!!

Tomten kom på besök ibland! :)


 

 

Det bjöds på ett hejdundrande jul/gospel/jazz/allt möjligtmedley (hehehe) framåt slutet med sjukgt mycket bra musik så man knappt kunde sitta still!


NU mina vänner, ska jag prova de kläder jag köpt idag, kram på er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards