lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 december 2017

Av Elin - 24 december 2017 22:08


God kväll på er vänner. Hoppas att ni har haft en helt fantastisk julafton idag! För mig har det varit fullt upp nästan hela dagen, därav dåligt bloggande från min sida. Kom på nu att jag inte visat er bilderna från igår. Mina föräldrar har som tradition att bjuda in vänner och bekanta dagen föra julafton, för att prova julskinkan och önska god jul. En helt fantastisk tradition enligt mig! Detta år så blev vi inte så många, men det var mysigt ändå. Jag tog en taxi hem vid 22 ungefär, kom hem och torkade golvet och tittade på en film innan jag gick och la mig. Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska alldeles strax gå och sova, jag sover över här inatt. Uppdatering om idag får ni imorgon!

Av Elin - 24 december 2017 10:22


Hej och GOD JUL på er mina vänner! Ni som följt mig här ett tag kanske minns att jag har en liten jultradition här. Varje julfton brukar jag ju lägga upp ett youtubeklipp när Carola läser julevangeliet, så blir det även detta år! Ni som inte vill lyssna behöver inte och ni som vill lyssna njut! God jul på er igen och ta hand om varandra <3. NU måste jag sätta igång med bakningen.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards