lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 december 2017

Av Elin - 13 december 2017 17:55


Äntligen så är jag hemma efter en sjukt lång dag på jobbet!!


Eftersom det är lucia idag så hade jag lovat att jag skulle komma extra tidigt till jobbet för att förbereda fika och så innan föräldrar och barn kunde få komma på drop-in-frukost mellan 7-8. Så redan vid 06:20 så var jag på plats och började förbereda allt.

Dagens luciafrukost, lyx med nybakat bröd!




Strax efter klockan 7 så har det alltså varit fullt upp hela dagen! Senare på förmiddagen hade vi luciafirande tillsammans hela förskolan, men utan föräldrar. Alla våra stora barn lussade för våra småttingar och så avslutades det med lite dans till tomteboogie, tyckte att det gick bättre än förväntat faktiskt så det var härligt! Dagen gick på som vanligt och till mellanmål fick vi lussebullar och pepparkakor, även det lyx!


Blev kvar lite längre på jobbet också då jag missade min buss när jag fastnade i ett viktigt samtal med en kollega, men jag fick skjuts hem av henne sedan, vilket var skönt! Efter 11 timmar på jobbet så var jag ganska så slut när jag tackade för mig.


**************************************************
**********************************

Edit:

Det tog ett tag att få detta inlägg klart då jag fastnade framför musikhjälpen när Sarah Dawn Finer gästade en snabbis haha. NU ska jag försöka få i mig lite middag, KRAM!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards